
Zarząd Województwa Lubuskiego przesłał komunikat w sprawie zobowiązań szpitala wojewódzkiego w Gorzowie. Z pisma wynika, że w szpitalnej księgowości jest wiele niewiadomych.
W komunikacie czytamy: „Zarząd Województwa na posiedzeniu w dniu 19 sierpnia przyjął wykaz zobowiązań szpitala w Gorzowie wg stanu na 14 sierpnia i stwierdził w tym wykazie ogólną kwotę 272 mln 380 tys. zł, w tym zobowiązania do przejęcia przez województwo na kwotę 120 mln zł. Stwierdzono jednocześnie, że w wykazie znajduje się 8.081 pozycji i brakuje dowodów księgowych tj. kserokopii faktur, potwierdzonych za zgodność z oryginałem w ilości ponad 5 tys. pozycji.
Wobec ustalonego stanu faktycznego i prawnego, Zarząd zobowiązał dyrekcję szpitala i główną księgową do uzupełnienia dowodów w terminie do 23 sierpnia.
Skarbnik województwa przedstawiła montaż finansowy. Zarząd przyjął go do dalszego procedowania”.
LUM
Walentynki po gorzowsku
Pierwsze małżeństwo w polskim Gorzowie zawarto 9 czerwca 1945 roku. Pan młody miał 29 lat (rocznik 1916), a panna młoda ...
<czytaj dalej>Dla wspólnot mieszkaniowych
5 lutego ruszył nabór wniosków o dofinansowanie dla wspólnot mieszkaniowych obejmujących od 3 do 7 lokali w ramach Programu Priorytetowego ...
<czytaj dalej>Zasady rozliczania rocznego PIT dla emerytów i rencistów
KAS przypomina: Zasady rocznego rozliczenia PIT emerytów i rencistów, którzy otrzymali od organu rentowego PIT-40A albo PIT-11A.
Do końca lutego emeryci ...
<czytaj dalej>Nie odpowiadaj na fałszywe wiadomości
Uwaga na fałszywe e-maile na temat konieczności dokonania korekty PIT.
Pocztą elektroniczną rozsyłane są fałszywe wiadomości, których autor podszywa się pod ...
<czytaj dalej>