Trwa procedura przygotowania projektu uchwały budżetowej na 2019 rok. Istnieje możliwość składania propozycji zadań do realizacji w zakresie zadań własnych gminy i powiatu, o których mowa w ustawie o samorządzie gminnym i ustawie o samorządzie powiatowym.
Wnioski można składać w każdym czasie, ale złożono do 21 września 2018 r. mogą mieć większe szanse ujęcia ich w projekcie budżetu miasta na 2019. Wniosek powinien zawierać dane korespondencyjne wnioskodawcy, jego podpis i opis zadania.
Sposób składania wniosków: zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Adres korespondencyjny: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.; Kancelaria Ogólna; ul. Sikorskiego 3-4; 66-400 Gorzów Wlkp.; e-mail: kancelaria@um.gorzow.pl; fax: 957355670.
oprac. red.
Lepiej z połączeniami regionalnymi
Na sesji Sejmiku Województwa Lubuskiego 12 maja 2025 r. omówiono bieżącą sytuację związaną z kursowaniem pociągów POLREGIO.
– Mieliśmy taki problem, ...
<czytaj dalej>Dla osób z rdzeniowym zanikiem mięśni
Informacja prasowa dla osób z rdzeniowym zanikiem mięśni.
Centrum Technologicznie Wspomaganej Rehabilitacji Ortopedyczno - Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. Wiktora Degi w ...
<czytaj dalej>Demograficzne trzęsienie ziemi
Polska stoi u progu „demograficznego trzęsienia ziemi”. Już za 15 lat ok. 40 proc. obywateli będzie w wieku senioralnym, a ...
<czytaj dalej>Po majówce - konsultacje
Po majówce startują konsultacje – zaczynamy spotkaniem dla organizacji pozarządowych.
Zapraszamy serdecznie przedstawicieli organizacji pozarządowych do udziału w spotkaniu konsultacyjnym dot. ...
<czytaj dalej>