Trwa procedura przygotowania projektu uchwały budżetowej na 2019 rok. Istnieje możliwość składania propozycji zadań do realizacji w zakresie zadań własnych gminy i powiatu, o których mowa w ustawie o samorządzie gminnym i ustawie o samorządzie powiatowym.
Wnioski można składać w każdym czasie, ale złożono do 21 września 2018 r. mogą mieć większe szanse ujęcia ich w projekcie budżetu miasta na 2019. Wniosek powinien zawierać dane korespondencyjne wnioskodawcy, jego podpis i opis zadania.
Sposób składania wniosków: zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Adres korespondencyjny: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.; Kancelaria Ogólna; ul. Sikorskiego 3-4; 66-400 Gorzów Wlkp.; e-mail: kancelaria@um.gorzow.pl; fax: 957355670.
oprac. red.
Umowy koalicyjne bez podstaw prawnych
Samorządowe "umowy koalicyjne": polityczna konieczność czy wypaczenie demokracji?
W samorządach, w których w ostatnich wyborach Koalicja Obywatelska nie wprowadziła swojego prezydenta/wójta/burmistrza, ...
<czytaj dalej>Bezrobocie w górę
W lutym w Gorzowie było zarejestrowanych 1 508 bezrobotnych; ich liczba wzrosła o 62 osoby; wyrejestrowano 358 osób, zarejestrowano 420. ...
<czytaj dalej>Rozlicz PIT w Gorzowie
Od blisko miesiąca podatnicy mogą składać swoje roczne deklaracje PIT. Spora część naszego podatku PIT zasila budżet samorządu. W ten ...
<czytaj dalej>Maturzyści i misjonarze
W niedzielę 16 marca już po raz czterdziesty siódmy odbędzie się tradycyjna Pielgrzymka Maturzystów Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej na Jasną Górę. Hasłem ...
<czytaj dalej>