
Urząd Miasta w Gorzowie poszerza zakres spraw, które będzie można załatwić osobiście.
Od 11 maja w Urzędzie Miasta przy ul. Sikorskiego - oprócz spraw związanych z dowodami osobistymi – będzie można załatwić sprawy meldunkowe oraz ewidencji działalności gospodarczej.
Od 12 maja interesantów zaczną przyjmować urzędnicy pięciu wydziałów; Dróg, Urbanistyki i Architektury, Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Geodezji i Katastru oraz Gospodarki Nieruchomościami i Majątku. Przyjmowane będą tylko osoby, które wcześniej ustalą, telefonicznie lub mailowo, termin wizyty.
Wydział Komunikacji przy ul. Myśliborskiej uruchomi od poniedziałku wszystkie swoje stanowiska do obsługi klientów. Będzie czynny od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 14.00 (we wtorki do 16.00).
Do dyspozycji klientów pozostają skrzynki do składania korespondencji, dokumentów, pism, a także paczkomaty. Ponieważ ciągle istnieje stan epidemii warto – o ile to możliwe - załatwiać sprawy bez wychodzenia z domu.
Oprac. redakcja
foto UM Gorzów
Nie ma zgody na totalny chaos na torach w naszym regionie
Informacja wicemarszałka województwa lubuskiego Sebastiana Ciemnoczołowskiego w sprawie niewłaściwego wykonywania usług przewozowych przez operatora Polregio SA na terenie województwa lubuskiego.
Szanowni ...
<czytaj dalej>XXXIII Światowy Dzień Chorego
W bieżącym roku już po raz trzydziesty trzeci Kościół katolicki będzie obchodził Światowy Dzień Chorego. Przypada on zawsze w liturgiczne ...
<czytaj dalej>Zasady rozliczania rocznego PIT dla emerytów i rencistów
KAS przypomina: Zasady rocznego rozliczenia PIT emerytów i rencistów, którzy otrzymali od organu rentowego PIT-40A albo PIT-11A.
Do końca lutego emeryci ...
<czytaj dalej>Nie odpowiadaj na fałszywe wiadomości
Uwaga na fałszywe e-maile na temat konieczności dokonania korekty PIT.
Pocztą elektroniczną rozsyłane są fałszywe wiadomości, których autor podszywa się pod ...
<czytaj dalej>