Klienci gorzowskiego Urzędu Stanu Cywilnego wypełnili 42 anonimowe ankiety dotyczące oceny jakości pracy urzędu. Jeden z klientów napisal, że zakochał się w paniach z pokoju nr 2.
Od 1 sierpnia do 31 października klienci USC mogli wypełnić anonimową ankietę dotyczącą oceny jakości pracy w USC. Na 42 ankiety, jakie wrzucono do urny, udzielono odpowiedzi na pytania:
1.Czy sprawa z jaką Pan/ Pani przyszedł do USC została załatwiona bez zbędnej zwłoki ?
-
-tak szybko - 3 ankiety,
-
tak bardzo szybko, żeby tak było w każdym urzędzie – 1 ankieta,
-
tak , z uśmiechem na ustach – 1 ankieta,
-
tak, natychmiast – 1 ankieta,
-
jak zwykle tak – 1 ankieta,
-
bardzo dobrze – 1 ankieta,
-
tak – 34 ankiety.
2.Czy pracownicy wyjaśnili Panu/Pani wszystkie wątpliwości z jakimi Pani/Pan przyszedł do USC?
-
rzeczowo, bez zbędnych słów – 1 ankieta,
-
tak – 41 ankiet.
3.Jak ocenia Pan/Pani sposób załatwienia sprawy w USC?
-
szybko i profesjonalnie, miła obsługa – 5 ankiet,
-
bardzo dobrze- rewelacja – chciałbym wszędzie spotkać się z taką obsługą- miłe i szybkie zalatwienie sprawy – 7 ankiet,
-
bardzo dobrze – 21 ankiet,
-
pozytywnie i dobrze – 5 ankiet,
-
zakochałem się w paniach z pokoju nr 2 – 1 ankieta,
-
interesanci są przyjmowani w sposób fachowy i kompetentny.pracownicy urzędu są mili, pomocni i nastawieni przyjaźnie –1 ankieta,
-
bardzo miła, uśmiechnięta pani tworzy miły wizerunek urzędu- życzliwa+ wyjaśniająca – 2 ankiety
4.Jak ocenia Pan/Pani podejście do interesanta przez pracowników USC?
-
bardzo dobrze -19 ankiet,
-
bezpośredni, otwarty i miły stosunek personelu do petenta sprawia, że nawet niejasne kwestie można wyjaśnić bezstresowo i bezkonfliktowo - 2 ankieta,
-
profesjonalnie i z uśmiechem na twarzy, panie w pok.nr2 są niesamowite -więcej takich urzędników – 1 ankieta,
-
miłe ,sympatyczne, kompetentne – 3 ankiety,
-
uprzejme i rzetelne ,w skali 1:10 to 10 – 1 ankieta,
-
normalnie, tak jak powinno być – 2 ankiety,
-
jest zainteresowanie ze strony pracowników usc –1 ankieta,
-
wzorowo- duży profesjonalizm-super- znakomicie-rewelacja – 7 ankiet,
-
przyjemnie- prawidłowo-pozytywnie – bez zarzutów – 4 ankiet
-
dobrze – 2 ankiety
5.Poziom zadowolenia z jakości obsługi w USC
-
bardzo dobra – 39 ankiet
-
dobra – 3 ankiety
-
niezadowalająca – 0 ankiet
Uwagi:
-
brak podjazdu dla wózków – 1 ankieta
-
godziny otwarcia we wtorki, tj. od godziny 11.00 – jako niedogodność – 1 ankieta,
-
pozostałe ankiety (40 ankiet) – bez uwag.
Mirosława Winnicka
kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
XXXIII Światowy Dzień Chorego
W bieżącym roku już po raz trzydziesty trzeci Kościół katolicki będzie obchodził Światowy Dzień Chorego. Przypada on zawsze w liturgiczne ...
<czytaj dalej>Zasady rozliczania rocznego PIT dla emerytów i rencistów
KAS przypomina: Zasady rocznego rozliczenia PIT emerytów i rencistów, którzy otrzymali od organu rentowego PIT-40A albo PIT-11A.
Do końca lutego emeryci ...
<czytaj dalej>Nie odpowiadaj na fałszywe wiadomości
Uwaga na fałszywe e-maile na temat konieczności dokonania korekty PIT.
Pocztą elektroniczną rozsyłane są fałszywe wiadomości, których autor podszywa się pod ...
<czytaj dalej>e-Urząd Skarbowy na smartfony
Aplikacja mobilna e-Urząd Skarbowy dostępna na smart fonach.
• Resort finansów udostępnił aplikację mobilną e-Urząd Skarbowy (e-US). Dzięki temu każdy posiadacz ...
<czytaj dalej>