






W Gorzowie po raz pierwszy marka Molton zorganizowała stylistyczne metamorfozy. W roli modelek wystąpiły: mistrzyni kulturystyki Halina Kunicka i dziennikarka Hanna Kaup.
Tu obejrzycie film z metamorfoz:https://www.youtube.com/watch?v=gtiQ5-4fJL8&feature=youtu.be
Do przygody ze stylizacją zaprosiła mnie doradca wizerunkowy firmy Molton Magda Wojciechowska. Jako kierownik gorzowskiego salonu wymyśliła metamorfozy dla pań 35+. Poszłam na pierwszy ogień. Wcześniej przekazałam swoje wymiary i stawiłam się w sobotnie południe w Moltonie. Trzy wersje, które czekały na mnie, były strzałem w dziesiątkę. Okazało się, że pani Magda jakoś mnie w różnych sytuacjach obserwowała i odgadła moje upodobania zarówno stylistyczne jak i kolorystyczne.
Sama firma Molton, której salon mieści się w Askanie, ostatnio zmieniła lokalizację i choć teraz jej punkt sprzedaży jest metrażowo mniejszy, to bardziej luksusowy i - jak mówi pani Magda - pracuje się w nim lepiej. A zespół dopełniają Kinga Jędras i Celestyna Buszkiewicz, które zawsze służą doradztwem personalnym.
Metamorfozy zostały zrealizowane przy współpracy z firmą Douglas, której konsultantka-makijażystka Paulina Żłobińska zadbała o wygląd mojej twarzy: wyrównała jej koloryt, sprawiła, by się nie świeciła, wzmocniła barwę ust, poprawiła brwi i kreskę na powiekach. Od 14.00 do 16.00 gościem perfumerii była specjalistka z dziedziny ćwiczeń siłowych, fitness i dietetyki, trener personalny, Mistrzyni Świata, Europy i Polski w kulturystyce Halina Kunicka.
- Zaproponowałam jej zestaw, który przełamywał standardowe pojęcie na temat eleganckiej, czarnej, ołówkowej spódnicy. Połączyłam ją z casualową bluzką z motywem floralnym, a całość wykończyłam błyszczącą bransoletką w odcieniach bluzki, co nadało stylizacji nowoczesnego sznytu. Kolorystyka podkreślała kolor włosów oraz odcień karnacji pani Kunickiej - mówi Magda Wojciechowska.
Pierwsza propozycja, którą stylistka przygotowała dla mnie, była skierowana do kobiet biznesu.
- To świetny stój na biznesowy lunch, to klasyka podkręcona dodatkami. Górę stanowi bluzka w stylu lat 70., dół - klasyczne granatowe spodnie. Całość uzupełniają hiszpańskie buty w kolorze benzyny, czyli multikolorowe, a więc pasujące do wszystkiego - wyjaśnia.
Druga stylizacja - również oparta na klasyce, jak to ma w zwyczaju Molton - tym razem wzmocniona kolorem. Czarna bluzka i taka sama ołówkowa spódnica z kwiatowymi akcentami. Na wierzch żółta kurtka, której klapę zdobią dwie broszki-żaby.
- To propozycja dla pań odważnych, które chcą wyglądać młodziej i modniej. Fason pudełkowy z lat 60. - dodaje Magda Wojciechowska.
Na zakończenie - sportowa elegancja. Tworzą ją: spodnie cygaretki 7/8 (jak mówi stylistka, ten fason robi dobrze każdej sylwetce); szary top i na wierzch oversizowa dzianina, którą można nosić na różne sposoby. Doradca Moltona pokazała kilka wersji, ale mnie urzekło spięcie z tyłu broszką w kształcie ważki. W takim stroju każdego dnia można czuć się odświętnie i jednocześnie nowocześnie elegancko.
To jasne, że stroje Moltona nie należą do najtańszych, ale jest to polska marka, która produkuje z bardzo dobrych gatunkowo materiałów wysokiej jakości ubrania. Swoje kolekcje kieruje do eleganckich, dynamicznych pań w każdym wieku. Hitem tego sezonu jest czerwień i żółć, pudełkowy fason, kwiatowe desenie i elementy zwierzęce.
- Choć marka podąża za światowymi trendami, jej fasony są klasyczne, dlatego kupując produkt w tym sezonie, z pewnością będzie można go wykorzystać ponownie - mówi Magda Wojciechowska i już zapowiada, że na metamorfozy będzie zapraszała klientki salonu cyklicznie.
Hanna Kaup
foto i film Dominika Muniak
« | luty 2025 | » | ||||
P | W | Ś | C | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |