
Już za niecały miesiąc będziemy uczestnikami gorzowskiej rundy Speedway Grand Prix. O działaniach promocyjnych gorzowskiego klubu mówi marketing manager żółto-niebieskich
Jacek Gumowski.
Grand Prix Polski w Gorzowie już 30 sierpnia. Ile miejsc zostało jeszcze wolnych?
– Sprzedano ponad 6 tys. miejsc. Wg systemu największa intensywność sprzedaży w stosunku do poprzednich lat przypadnie na ostatnie trzy tygodnie przed zawodami i w tym okresie będzie największa intensywność promocji SGP w mediach i nie tylko. Chcemy, by marka Gorzów Przystań i gorzowska runda GP były jak najbardziej zakorzenione w świadomości osób, stąd szereg działań, które podejmuje klub.
Teraz intensywna promocja, ale wcześniej zapowiadaliście choćby pożegnanie Tomasza Golloba.
– Działania promocyjne prowadzimy od dawna i nie jest to związane tylko z podstawowymi formami reklamy. Pożegnanie Tomka Golloba w Gorzowie to nie tylko podróż sentymentalna, ale także element promocji, bo przy okazji przewija się hasło Gorzów SGP. Kolejna promocja to wystawa pucharów zdobytych przez naszych zawodników w tegorocznym cyklu, a które znajdują się w sklepie klubowym. Jesteśmy także obecni na imprezach żużlowych, takich jak SEC, gdzie mieliśmy reklamę w programie zawodów, rozdysponowaliśmy 1500 ulotek anglojęzycznych czy nagraliśmy video z zawodnikami zapraszającymi do Gorzowa. Byliśmy w Gustrow, teraz będziemy obecni w Holstead, a wszystko to w bliskiej współpracy z organizatorami zawodów SEC, za co im serdecznie dziękujemy. Promowaliśmy nasze GP na finale DPŚ i trzeba jasno zaznaczyć, że wzbudziliśmy duże zainteresowanie, gdyż już mamy zgłoszenia od osób, które gościły na tym finale i chcą przyjechać na zawody do Gorzowa. Hostessy wręczyły bydgoskiej publiczności blisko 3000 ulotek, które zapraszały do miasta Gorzowa na cały weekend mocnych wrażeń. Byliśmy obecni także w barażowo-finałowym programie zawodów.
Duży nacisk promocyjny ma być położony na miasta poza województwem lubuskim…
– Tak jak wspomniałem, intensywność promocyjna powoli rozkręca się i będzie jeszcze mocniejsza. Będziemy obecni ze spotami w rozgłośniach radiowych w Gorzowie, Zielonej Górze, Poznaniu, Lesznie, Wrocławiu, Szczecinie, Toruniu, Bydgoszczy, Gdańsku. Mamy cotygodniowy stały cykl w Tygodniku Żużlowym o naszej rundzie, promujemy się w gazetach lokalnych w Skwierzynie, Dębnie, Kostrzynie. Jesteśmy obecni w największej galerii handlowej w Szczecinie, mamy reklamę na stronach klubów ekstraligowych i pierwszoligowych. Byliśmy obecni w programach zawodów we wszystkich klubach ekstraligowych, które miały u siebie 11 rundę DMP. Wchodzimy także w media społecznościowe i tam prowadzimy interakcję z kibicami. Będziemy także obecni w największych portalach żużlowych i lokalnych wydaniach gazet internetowych za pośrednictwem reklam GoogleAds. Oczywiście to nie wszystko, na bieżąco dokładamy kolejnych partnerów, by jeszcze bardziej pokazać markę naszego miasta i GP.
Wg KS Stal
Nie ma zgody na totalny chaos na torach w naszym regionie
Informacja wicemarszałka województwa lubuskiego Sebastiana Ciemnoczołowskiego w sprawie niewłaściwego wykonywania usług przewozowych przez operatora Polregio SA na terenie województwa lubuskiego.
Szanowni ...
<czytaj dalej>XXXIII Światowy Dzień Chorego
W bieżącym roku już po raz trzydziesty trzeci Kościół katolicki będzie obchodził Światowy Dzień Chorego. Przypada on zawsze w liturgiczne ...
<czytaj dalej>Zasady rozliczania rocznego PIT dla emerytów i rencistów
KAS przypomina: Zasady rocznego rozliczenia PIT emerytów i rencistów, którzy otrzymali od organu rentowego PIT-40A albo PIT-11A.
Do końca lutego emeryci ...
<czytaj dalej>Nie odpowiadaj na fałszywe wiadomości
Uwaga na fałszywe e-maile na temat konieczności dokonania korekty PIT.
Pocztą elektroniczną rozsyłane są fałszywe wiadomości, których autor podszywa się pod ...
<czytaj dalej>