






Aspiracją Stali Gorzów jest spełnianie wymagań stawianych przez kibiców. W najbliższym czasie zbada ich potrzeby przy pomocy zespołu działającego przy wydziale filologicznym Uniwersytetu Szczecińskiego jako Koło Naukowe Public Relations „PR 2.0”.
- Badamy, jak działają media tradycyjne, nowe i społecznościowe. Uczymy się, w jaki sposób są wykorzystywane, analizujemy i wyciągamy wnioski. Zajmujemy się badaniem kreowania wizerunku w Internecie, szczególnie w mediach społecznościowych – mówi opiekun koła, dr Krzysztof Flasioski.
Badanie jest powtórką przeprowadzonego dwa lata temu. Pozwoli pokazać, jakie trendy panują wśród kibiców Stali i czy wiele się zmieniło w ich opiniach.
- Chcemy sprawdzić co przez dwa lata od ostatniego badania zmieniło się wśród kibiców żółto-niebieskich. Dodatkowo pragniemy poznać odpowiedzi na kilka nowych pytań. One pozwolą nam stwierdzić, czy idziemy właściwą drogą. Poza tym myślimy o nowym i świeżym jak na warunki polskie projekcie, który może jeszcze bardziej zjednać kibiców Stali. Dlatego też, serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w badaniu – mówi marketing manager Stali Gorzów Jacek Gumowski.
Badanie odbędzie się przede wszystkim na platformie internetowej, ale także podczas meczu z Toruniem w najbliższą niedzielę 13 lipca.
Link do ankiety znajduje się poniżej:
https://docs.google.com/forms/d/1y928Y0LKJ70sfPAzkSms5qIHSPjJ5Qnj7_f5fmaa2U4/viewform#start=openform
oprac. red.
« | luty 2025 | » | ||||
P | W | Ś | C | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |