Urząd Miasta w Gorzowie poszerza zakres spraw, które będzie można załatwić osobiście.
Od 11 maja w Urzędzie Miasta przy ul. Sikorskiego - oprócz spraw związanych z dowodami osobistymi – będzie można załatwić sprawy meldunkowe oraz ewidencji działalności gospodarczej.
Od 12 maja interesantów zaczną przyjmować urzędnicy pięciu wydziałów; Dróg, Urbanistyki i Architektury, Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Geodezji i Katastru oraz Gospodarki Nieruchomościami i Majątku. Przyjmowane będą tylko osoby, które wcześniej ustalą, telefonicznie lub mailowo, termin wizyty.
Wydział Komunikacji przy ul. Myśliborskiej uruchomi od poniedziałku wszystkie swoje stanowiska do obsługi klientów. Będzie czynny od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 14.00 (we wtorki do 16.00).
Do dyspozycji klientów pozostają skrzynki do składania korespondencji, dokumentów, pism, a także paczkomaty. Ponieważ ciągle istnieje stan epidemii warto – o ile to możliwe - załatwiać sprawy bez wychodzenia z domu.
Oprac. redakcja
foto UM Gorzów
Remont schodów
Nowe schody na Piaskach, obok lecznicza zieleń.
Rusza remont schodów przy ul. Bohaterów Westerplatte, zejście do ul. Sczanieckiej. Skarpa przy schodach ...
<czytaj dalej>Obchody 900-lecia jubileuszu
W sobotę 11 maja br. w Ośnie Lubuskim odbędą się uroczyste obchody z okazji dziewięćsetlecia ustanowienia biskupstwa lubuskiego.
Przygotowania do tej ...
<czytaj dalej>Przebudują Ikara
Przetarg na przebudowę ostatniego etapu ulicy Ikara rozstrzygnięty.
Kolejna osiedlowa uliczka zostanie w pełni przebudowana. Nowa nawierzchnia ul. Ikara ułatwi codzienne ...
<czytaj dalej>Oni tu zostają
„Zostaję!” to hasło nowej kampanii promującej Gorzów, która ma zwrócić uwagę na zalety naszego miasta, dzięki którym jest ono doskonałym ...
<czytaj dalej>