Zmieniło się wszystko! Od poniedziałku (23 stycznia) mieszkańcy mogą korzystać z wyremontowanej sali obsługi w Urzędzie Miasta Gorzowa. Oprócz współczesnych standardów oczy cieszą nowe rozwiązania estetyczne. Co najważniejsze, zadbano o udogodnienia, które znacznie usprawnią pracę i poprawią jakość obsługi.
Remont dolnego holu w budynku przy ul. Sikorskiego to kolejny bardzo ważny krok do kompleksowej modernizacji i przebudowy gorzowskiego magistratu. Sala obsługi została zaprojektowana wokół centralnie umieszczonej strefy poczekalni, tworzącej funkcjonalną przestrzeń projektu.
Wizualne powiększenie i doświetlenie wnętrza oraz umieszczona w centralnej części naturalna roślinność w połączeniu z siedziskami typowymi dla założeń parkowych dają przyjemną atmosferę.
Co ważne, po remoncie, poprzez wprowadzenie odpowiednich standardów, mieszkańcy w sali obsługi mogą załatwić wiele spraw. Powstały następujące stanowiska:
-
wydział podatków i opłat -2 stanowiska do bezpośredniej obsługi,
-
działalność gospodarcza -4 stanowiska do bezpośredniej obsługi (2 stanowiska związane z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie miasta w sieci detalicznej i gastronomicznej), 2 stanowiska -ewidencja działalności gospodarczej,
-
wydział komunikacji -2 stanowiska pracy (rejestracja pojazdów, prawo jazdy),
-
wydział spraw obywatelskich -6 stanowisk (przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego i wydawanie dowodów; ewidencja ludności -meldunki),
-
kancelaria ogólna -2 stanowiska.
Dla wygody interesantów i usprawnienia kolejności ich przyjmowania wprowadzono elektroniczny system zarządzania kolejką. Powstało też miejsce dla małych dzieci (mini plac zabaw, telewizor z wyświetlanymi bajkami).
Sala obsługi posiada także zaplecze socjalne dla pracowników oraz pomieszczenie przewidziane do indywidualnych rozmów (z tzw. „trudnym klientem”); jest także miejsce dla matek z małymi dzieci.
Od teraz sprawy ważne dla mieszkańców będzie można załatwić w dogodnym czasie, ponieważ sala obsługi jest czynna w systemie dwuzmianowym - od godziny 7:30 do godziny 17:00 - od poniedziałku do czwartku, w piątki od godziny 7:30 do 15:30.
Całkowity koszt robót budowlanych wyniósł 1 544 072,81 zł, w tym system kolejkowy z biletomatem -77 500 zł.
Bogumiła Popkowska
Wydział Administracyjny
Foto UM
Oni tu zostają
„Zostaję!” to hasło nowej kampanii promującej Gorzów, która ma zwrócić uwagę na zalety naszego miasta, dzięki którym jest ono doskonałym ...
<czytaj dalej>Pielgrzymki
Tegoroczna piesza pielgrzymka powołaniowa odbędzie się w sobotę w sobotę 27 kwietnia.
Wyjście pielgrzymki na trasę z Paradyża do Rokitna nastąpi ...
<czytaj dalej>200 lat dla pani Zofii
Nieczęsto zdarza się, aby tradycyjnie śpiewane „sto lat”, z racji chwili, modyfikowano w sekwencji życzeń na lat „dwieście”. Tak właśnie ...
<czytaj dalej>Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>