Zmieniło się wszystko! Od poniedziałku (23 stycznia) mieszkańcy mogą korzystać z wyremontowanej sali obsługi w Urzędzie Miasta Gorzowa. Oprócz współczesnych standardów oczy cieszą nowe rozwiązania estetyczne. Co najważniejsze, zadbano o udogodnienia, które znacznie usprawnią pracę i poprawią jakość obsługi.
Remont dolnego holu w budynku przy ul. Sikorskiego to kolejny bardzo ważny krok do kompleksowej modernizacji i przebudowy gorzowskiego magistratu. Sala obsługi została zaprojektowana wokół centralnie umieszczonej strefy poczekalni, tworzącej funkcjonalną przestrzeń projektu.
Wizualne powiększenie i doświetlenie wnętrza oraz umieszczona w centralnej części naturalna roślinność w połączeniu z siedziskami typowymi dla założeń parkowych dają przyjemną atmosferę.
Co ważne, po remoncie, poprzez wprowadzenie odpowiednich standardów, mieszkańcy w sali obsługi mogą załatwić wiele spraw. Powstały następujące stanowiska:
-
wydział podatków i opłat -2 stanowiska do bezpośredniej obsługi,
-
działalność gospodarcza -4 stanowiska do bezpośredniej obsługi (2 stanowiska związane z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie miasta w sieci detalicznej i gastronomicznej), 2 stanowiska -ewidencja działalności gospodarczej,
-
wydział komunikacji -2 stanowiska pracy (rejestracja pojazdów, prawo jazdy),
-
wydział spraw obywatelskich -6 stanowisk (przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego i wydawanie dowodów; ewidencja ludności -meldunki),
-
kancelaria ogólna -2 stanowiska.
Dla wygody interesantów i usprawnienia kolejności ich przyjmowania wprowadzono elektroniczny system zarządzania kolejką. Powstało też miejsce dla małych dzieci (mini plac zabaw, telewizor z wyświetlanymi bajkami).
Sala obsługi posiada także zaplecze socjalne dla pracowników oraz pomieszczenie przewidziane do indywidualnych rozmów (z tzw. „trudnym klientem”); jest także miejsce dla matek z małymi dzieci.
Od teraz sprawy ważne dla mieszkańców będzie można załatwić w dogodnym czasie, ponieważ sala obsługi jest czynna w systemie dwuzmianowym - od godziny 7:30 do godziny 17:00 - od poniedziałku do czwartku, w piątki od godziny 7:30 do 15:30.
Całkowity koszt robót budowlanych wyniósł 1 544 072,81 zł, w tym system kolejkowy z biletomatem -77 500 zł.
Bogumiła Popkowska
Wydział Administracyjny
Foto UM
Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>Tarasy jeszcze niedostępne
Woda w Warcie opada, odsłaniają się zalane tarasy. Niestety, ze względów bezpieczeństwa, nie mogą być jeszcze udostępnione.
Zdecydowała o tym ekspertyza ...
<czytaj dalej>Apel o pomoc w sprawie odbudowy AJP
W dramatycznej dla uczelni i miasta sytuacji potrzebne jest wspólne działanie. Dlatego prezydent miasta Jacek Wójcicki apeluje o pomoc w ...
<czytaj dalej>Rozmowa z komisarzem Wojciechowskim
Komunikat w sprawie rolników.
Zgodnie z wczorajszą rozmową telefoniczną z komisarzem rolnictwa Januszem Wojciechowskim przekazuję, że na najbliższym i ostatnim w ...
<czytaj dalej>