Uruchomienie szpitalnego call center sprawiło, że oczekiwanie na rozmowę z rejestratorką to zaledwie 43 sekundy.
Uruchomione na początku września call center zmieniło sposób kontaktu pacjenta ze szpitalem. Jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnej rejestracji do poradni, ale też sposobem na poprawę jakości świadczonych przez szpital usług w zakresie obsługi pacjentów.
- Przez dwa tygodnie przyglądaliśmy się, jak działa nowy system i jak radzą sobie z nim nasze rejestratorki - mówi prezes Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie
Jerzy Ostrouch. - Teraz powiedzieliśmy sobie „sprawdzam” i zrobiliśmy analizę. Jesteśmy zadowoleni z jej wyników. Okazuje się bowiem, że na połączenie z rejestracją nasi pacjenci czekali najdłużej niewiele ponad minutę. Najkrócej – tylko 20 sekund.
- Sprawdziłam, przekonałam się, że można szybko się dodzwonić – pisze na szpitalnym fanpage`u pani
Halina, a
Joanna dodaje, że w call center spotkała się z bardzo miłą i profesjonalną obsługą.
Zmiana w jakości obsługi jest zauważalna, choć w call center pracuje podobna liczba osób, jak przed uruchomieniem tej usługi.
- Nowy system obsługi jest zintegrowany z naszym systemem szpitalnym wykorzystywanym do prowadzenia dokumentacji medycznej pacjentów – mówi kierownik ds. funkcjonowania poradni, rejestracji i pracowni szpitalnych WSzW
Barbara Kasperska. - Dzięki temu rozwiązaniu każda osoba dzwoniąca na numer rejestracji do poradni (jeśli tylko mamy w naszej bazie jej numer telefonu), jest wstępnie zidentyfikowana. Nie musimy już pytać o wiele danych, potwierdzamy tylko, czy rozmawiamy z osobą, której dane pojawiły się na ekranie monitora rejestratorki. To znacznie skróciło czas potrzebny na ustalenie potrzeb pacjenta.
W dalszym ciągu można rejestrować się przez stronę internetową szpitala i platformę eRejestracja, a także drogą mailową, wysyłając swoją prośbę na adres rejestracja@szpital.gorzow.pl .
Oprac. red.
Foto WSzW
200 lat dla pani Zofii
Nieczęsto zdarza się, aby tradycyjnie śpiewane „sto lat”, z racji chwili, modyfikowano w sekwencji życzeń na lat „dwieście”. Tak właśnie ...
<czytaj dalej>Oni tu zostają
„Zostaję!” to hasło nowej kampanii promującej Gorzów, która ma zwrócić uwagę na zalety naszego miasta, dzięki którym jest ono doskonałym ...
<czytaj dalej>Pielgrzymki
Tegoroczna piesza pielgrzymka powołaniowa odbędzie się w sobotę w sobotę 27 kwietnia.
Wyjście pielgrzymki na trasę z Paradyża do Rokitna nastąpi ...
<czytaj dalej>Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>