Dokumenty ewidencji gruntów i budynków oraz mapy w jednym miejscu.
Od poniedziałku (9 maja br.) wypisy z ewidencji gruntów i budynków oraz wyrysy z map można uzyskać w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej przy ul. Jagiellończyka 10.
Wydawanie wypisów z ewidencji gruntów i budynków zostanie przeniesione z budynku Urzędu Miasta przy ulicy Sikorskiego 4 do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (budynek Urzędu Skarbowego przy ul. Jagiellończyka 10, pokój 122). W ten sposób, nie będzie potrzeby przemieszczania się po różnych placówkach urzędu, a wszystkie dokumenty potrzebne, na przykład, do sporządzania aktu notarialnego będzie można uzyskać w jednym miejscu.
Informacje o sposobie otrzymania wypisów z ewidencji gruntów i budynków można uzyskać pod numerem telefonu 95 7355 951.
UM
Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>Tarasy jeszcze niedostępne
Woda w Warcie opada, odsłaniają się zalane tarasy. Niestety, ze względów bezpieczeństwa, nie mogą być jeszcze udostępnione.
Zdecydowała o tym ekspertyza ...
<czytaj dalej>Apel o pomoc w sprawie odbudowy AJP
W dramatycznej dla uczelni i miasta sytuacji potrzebne jest wspólne działanie. Dlatego prezydent miasta Jacek Wójcicki apeluje o pomoc w ...
<czytaj dalej>Rozmowa z komisarzem Wojciechowskim
Komunikat w sprawie rolników.
Zgodnie z wczorajszą rozmową telefoniczną z komisarzem rolnictwa Januszem Wojciechowskim przekazuję, że na najbliższym i ostatnim w ...
<czytaj dalej>