Dokumenty ewidencji gruntów i budynków oraz mapy w jednym miejscu.
Od poniedziałku (9 maja br.) wypisy z ewidencji gruntów i budynków oraz wyrysy z map można uzyskać w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej przy ul. Jagiellończyka 10.
Wydawanie wypisów z ewidencji gruntów i budynków zostanie przeniesione z budynku Urzędu Miasta przy ulicy Sikorskiego 4 do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (budynek Urzędu Skarbowego przy ul. Jagiellończyka 10, pokój 122). W ten sposób, nie będzie potrzeby przemieszczania się po różnych placówkach urzędu, a wszystkie dokumenty potrzebne, na przykład, do sporządzania aktu notarialnego będzie można uzyskać w jednym miejscu.
Informacje o sposobie otrzymania wypisów z ewidencji gruntów i budynków można uzyskać pod numerem telefonu 95 7355 951.
UM
Bezrobocie w górę
W lutym w Gorzowie było zarejestrowanych 1 508 bezrobotnych; ich liczba wzrosła o 62 osoby; wyrejestrowano 358 osób, zarejestrowano 420. ...
<czytaj dalej>Rozlicz PIT w Gorzowie
Od blisko miesiąca podatnicy mogą składać swoje roczne deklaracje PIT. Spora część naszego podatku PIT zasila budżet samorządu. W ten ...
<czytaj dalej>Maturzyści i misjonarze
W niedzielę 16 marca już po raz czterdziesty siódmy odbędzie się tradycyjna Pielgrzymka Maturzystów Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej na Jasną Górę. Hasłem ...
<czytaj dalej>Na sejmiku o inwestycjach drogowych
Podczas marcowej sesji Sejmiku, 10 marca 2025 r. Henryk Janowicz – dyrektor Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w ...
<czytaj dalej>