Dokumenty ewidencji gruntów i budynków oraz mapy w jednym miejscu.
Od poniedziałku (9 maja br.) wypisy z ewidencji gruntów i budynków oraz wyrysy z map można uzyskać w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej przy ul. Jagiellończyka 10.
Wydawanie wypisów z ewidencji gruntów i budynków zostanie przeniesione z budynku Urzędu Miasta przy ulicy Sikorskiego 4 do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (budynek Urzędu Skarbowego przy ul. Jagiellończyka 10, pokój 122). W ten sposób, nie będzie potrzeby przemieszczania się po różnych placówkach urzędu, a wszystkie dokumenty potrzebne, na przykład, do sporządzania aktu notarialnego będzie można uzyskać w jednym miejscu.
Informacje o sposobie otrzymania wypisów z ewidencji gruntów i budynków można uzyskać pod numerem telefonu 95 7355 951.
UM
Walentynki po gorzowsku
Pierwsze małżeństwo w polskim Gorzowie zawarto 9 czerwca 1945 roku. Pan młody miał 29 lat (rocznik 1916), a panna młoda ...
<czytaj dalej>Dla wspólnot mieszkaniowych
5 lutego ruszył nabór wniosków o dofinansowanie dla wspólnot mieszkaniowych obejmujących od 3 do 7 lokali w ramach Programu Priorytetowego ...
<czytaj dalej>Zasady rozliczania rocznego PIT dla emerytów i rencistów
KAS przypomina: Zasady rocznego rozliczenia PIT emerytów i rencistów, którzy otrzymali od organu rentowego PIT-40A albo PIT-11A.
Do końca lutego emeryci ...
<czytaj dalej>Nie odpowiadaj na fałszywe wiadomości
Uwaga na fałszywe e-maile na temat konieczności dokonania korekty PIT.
Pocztą elektroniczną rozsyłane są fałszywe wiadomości, których autor podszywa się pod ...
<czytaj dalej>