Ogłoszenie w sprawie prac nad projektem budżetu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego na 2025 rok.
Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego informuje, że trwa procedura przygotowania projektu uchwały budżetowej na 2025 rok i istnieje możliwość składania propozycji zadań do realizacji w 2025 roku w zakresie zadań własnych gminy i powiatu, o których mowa w ustawie o samorządzie gminnym i ustawie o samorządzie powiatowym.
Wniosek winien zawierać dane korespondencyjne wnioskodawcy, opis zadania oraz podpis wnioskodawcy.
Wnioski można składać w każdym czasie, z tym że złożenie wniosku do 04 października 2024 roku zwiększy szanse ujęcia zgłoszonego zadania w projekcie budżetu miasta na 2025 rok. Sposób składania wniosków: zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Adres korespondencyjny:
Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Kancelaria Ogólna
Ul. Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski
mail:kancelaria@um.gorzow.pl
fax: 957355670
UM
Foto: Bartłomiej Nowosielski
Kolejne upomnienie POLREGIO
Wicemarszałek województwa lubuskiego Sebastian Ciemnoczołowski kolejny raz wezwał władze POLREGIO do poprawy jakości usług realizowanych przez przewoźnika.
W środę, 25 września ...
<czytaj dalej>Finisz spotkań w ramach BO 2025
Spotkaniem na Zakanalu zakończyliśmy spotkania dyskusyjne dla rejonów w Budżecie Obywatelskim 2025. Nie oznacza to jednak końca naszej obywatelskiej sztafety ...
<czytaj dalej>Stan klęski żywiołowej
Wojewoda Lubuski podaje do publicznej wiadomości Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia stanu klęski ...
<czytaj dalej>Przedsięwzięcia w CEZiB
Publikujemy informację Centrum Edukacji Zawodowej i Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim.
Utworzenie Centrum Edukacji Zawodowej i Biznesu w byłym Zespole Szpitalnym przy ...
<czytaj dalej>