
To nie fejk ani Prima aprilis. W odpowiedzi na moje dwie interpelacje pozyskałem informacje:
1 200 000 zł kosztowała emisja spotów Gorzów-zostaję w TVN, TTV i TVN24. Spoty emitowane były w ramach pakietu promocyjnego, który stanowi część umowy na organizację Grand Prix na żużlu w Gorzowie.
101 029,50 zł kosztowało przygotowanie materiałów do kampanii.
Efekty?
Stronę www kampanii wg deklaracji urzędników odwiedziło ok. 350 osób, co stanowi, że koszt dotarcia do jednego użytkownika wynosił: 3717,23 zł.
W prywatnej firmie poleciałyby głowy osób odpowiadających za marketing, ale najwyraźniej za publiczne pieniądze można się bawić. I to na bogato.
Pakiet, który otrzymaliśmy jako miasto na promocję w związku z umową na organizację Grand Prix został zmarnowany.
Myślę sobie, że Nocny Szlak Kulturalny czy Nocny Szlak Kulinarny z promocją za ponad milion złotych przyciągnąłby do miasta znacznie więcej osób niż wspomniane 350 użytkowników strony
https://um.gorzow.pl/zostaje.html.
Źródło: Roman Sondej/FB
Pilnie potrzebna pomoc
Gorzowska Fundacja Anaconda, od lat ratująca życie pokrzywdzonych i chorych zwierząt, znalazła się w trudnej sytuacji. Mimo zaangażowania wolontariuszy, możliwości ...
<czytaj dalej>Odeszła...
Z ogromnym bólem i smutkiem zawiadamiamy, że odeszła Joanna Kołaczkowska...Nasza Asia.
Przyszło Jej zmierzyć się z najgorszym i najbardziej agresywnym przeciwnikiem. ...
<czytaj dalej>Zgłoś się do komisji w pomocy społecznej
Organizacje pozarządowe mają ostatnie chwile, by zgłosić swoich przedstawicieli do komisji konkursowych, które zdecydują o podziale środków na projekty z ...
<czytaj dalej>Rezygnacja marszałka Jabłońskiego
Marszałek Województwa Lubuskiego Marcin Jabłoński zapowiedział rezygnację ze sprawowanej funkcji. Zrobił to 11 lipca 2025 r.
Szanowni Państwo,
w związku z wydarzeniem ...
<czytaj dalej>