Licealiści poznają zasady rejestracji pojazdów.
9 grudnia o 10.00 w auli II Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Przemysłowej odbędzie się spotkanie dyrektora wydziału komunikacji Marka Kubika z uczniami klas drugich.
Tematyka zajęć dotyczy zapoznania uczniów z procedurami i przepisami prawa w odniesieniu do rejestracji pojazdów, obowiązkami związanymi z własnością pojazdu, a także sposobem postępowania w przypadku utraty dokumentów komunikacyjnych.
W ostatnim czasie obserwuje się znaczący wzrost liczby pojazdów rejestrowanych w wydziale komunikacji UM. Pojazdy stają się dobrem powszechnego użytku i coraz częściej korzystają z nich młodzi ludzie. Posiadanie pojazdu lub współposiadanie niesie za sobą określone obowiązki. Z licznie kierowanych do wydziału komunikacji UM telefonicznych zapytań wynika, że procedury, przepisy prawa, a także sposoby prawidłowego postępowania dotyczące spraw związanych z rejestracją pojazdów mogą być niejasne lub sprawiać problem w samodzielnym ich zgłębianiu, zwłaszcza w sytuacji nabycia pojazdu lub utraty dokumentów. Sąd propozycja zajęć.
Kolejne spotkania w szkołach lub w wydziale komunikacji UM odbędą się w każdy ostatni piątek miesiąca (od stycznia 2012). Zainteresowane szkoły powinny kontaktować się pod nr. tel. 95 7355 760.
UM
Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>Tarasy jeszcze niedostępne
Woda w Warcie opada, odsłaniają się zalane tarasy. Niestety, ze względów bezpieczeństwa, nie mogą być jeszcze udostępnione.
Zdecydowała o tym ekspertyza ...
<czytaj dalej>Apel o pomoc w sprawie odbudowy AJP
W dramatycznej dla uczelni i miasta sytuacji potrzebne jest wspólne działanie. Dlatego prezydent miasta Jacek Wójcicki apeluje o pomoc w ...
<czytaj dalej>Rozmowa z komisarzem Wojciechowskim
Komunikat w sprawie rolników.
Zgodnie z wczorajszą rozmową telefoniczną z komisarzem rolnictwa Januszem Wojciechowskim przekazuję, że na najbliższym i ostatnim w ...
<czytaj dalej>