Od 1 stycznia 2020 obowiązują nowe godziny obsługi klientów Urzędu Miasta.
Sala Obsługi Klienta w budynku urzędu przy ul. Sikorskiego:
poniedziałek, środa, czwartek 7.30-16.00
wtorek 7.30-17.00
piątek 7.30-14.30
Obsługa klientów w poszczególnych wydziałach - poza Urzędem Stanu Cywilnego i Wydziałem Komunikacji:
poniedziałek, środę i czwartek 8.00-15.30
wtorek 8.00-16.30
piątek 8.00-14.30
Obsługa klientów w Urzędzie Stanu Cywilnego i Wydziale Komunikacji:
poniedziałek, środę i czwartek 8.00-15.00
wtorek 8.00-16.00
piątek 8.00-14.00
oprac. wg UM
Foto Daniel Adamski
Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>Tarasy jeszcze niedostępne
Woda w Warcie opada, odsłaniają się zalane tarasy. Niestety, ze względów bezpieczeństwa, nie mogą być jeszcze udostępnione.
Zdecydowała o tym ekspertyza ...
<czytaj dalej>Apel o pomoc w sprawie odbudowy AJP
W dramatycznej dla uczelni i miasta sytuacji potrzebne jest wspólne działanie. Dlatego prezydent miasta Jacek Wójcicki apeluje o pomoc w ...
<czytaj dalej>Rozmowa z komisarzem Wojciechowskim
Komunikat w sprawie rolników.
Zgodnie z wczorajszą rozmową telefoniczną z komisarzem rolnictwa Januszem Wojciechowskim przekazuję, że na najbliższym i ostatnim w ...
<czytaj dalej>