Do czerwca potrwają w Gorzowie badania marketingowe preferencji zachowań komunikacyjnych.
Ankieterzy pukają do drzwi wybranych mieszkańców w różnych częściach miasta, bowiem dzięki rozmowie będzie możliwe rzetelne opracowanie kierunków rozwoju jego komunikacji.
Do udziału w badaniu zostanie zaproszonych 1000 mieszkańców w wieku od 16 do 75 lat (po połowie mężczyzn i kobiet). Ankieterzy mogą odwiedzić gorzowian od 9.00 do 21.00. Najintensywniej pracują po 15.00. Jeśli któremuś nie odpowiada dzień czy godzina, można umówić się na dogodny termin.
Mieszkańcy są proszeni o opis, w jakim zakresie, z jakich tras i w jakim czasie korzystają, wybierając środki komunikacji miejskiej. Mogą też ocenić dotychczasowe funkcjonowanie komunikacji.
Każdy ankieter ma przy sobie identyfikator, który upoważnia go do przeprowadzenia badania. Prace prowadzi firma BIOSTAT z Rybnika. Koordynatorem jest Natalia Keler, do której numer telefonu podany jest na identyfikatorze. Autentyczność dokumentu można sprawdzić w Urzędzie Miasta (tel.: 697 524 329).
oprac. redakcja
foto gorzow.pl
200 lat dla pani Zofii
Nieczęsto zdarza się, aby tradycyjnie śpiewane „sto lat”, z racji chwili, modyfikowano w sekwencji życzeń na lat „dwieście”. Tak właśnie ...
<czytaj dalej>Oni tu zostają
„Zostaję!” to hasło nowej kampanii promującej Gorzów, która ma zwrócić uwagę na zalety naszego miasta, dzięki którym jest ono doskonałym ...
<czytaj dalej>Pielgrzymki
Tegoroczna piesza pielgrzymka powołaniowa odbędzie się w sobotę w sobotę 27 kwietnia.
Wyjście pielgrzymki na trasę z Paradyża do Rokitna nastąpi ...
<czytaj dalej>Prezydent w ministerstwie
Prezydent Gorzowa w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Z doświadczenia wiem, że najważniejsze są relacje bezpośrednie. Ustalenia, które zapadają wtedy ...
<czytaj dalej>